Tedd stresszmentessé az életed!
Ne hagyd magad befolyásolni a válság okozta hangulat miatt!
Téged is érint ez az egész mizéria? Szeretnél a mindennapi depressziós hangulatból kikerülni? Tudod, hogy mennyit költ egy átlagos család egészségvisszaállításra (vagyis gyógyulásra) illetve egészségmegőrzésre (vitaminokra, étrendkiegészítőkre)?
Még mielőtt választ kapsz erre a kérdésre, gondold át a következőt:
Vajon az emberek hány százalékán segít a hagyományos orvoslás?
Dr. Neil Solomon* szerint ez a szám nem éri el a 75%- ot.
Miért? Mert mindenkinek más a teste, mindenki másként reagál,
különbözőek a génjeink. Statisztika szerint a noni gyümölcs
fogyasztása a vizsgált emberek több mint 77%-án segített.
*Dr. Neil Solomon gyakorló és kutatóorvosi tevékenységen kívül amerikai egyetemek
orvosi karán is tanított, ezek közé tartozik a John Hopkins School of Medicine
és a University of Maryland School of Medicine. Kutatási eredményeiért
elnyerte a Schwenkter-díjat, sok televíziós és rádiós talkshow szereplője volt,
és napi orvosi kommentárokat sugárzott tőle a CNN.
A kedélybeteg fiatal esete
Olvasd el az alábbi történetet, amely egy barátom 20 éves lányával esett meg.
Gabi 20 éves és a kereskedelmi főiskolára jár. Minden lehetősége meg volt arra, hogy élvezze az életet, bulikba járjon, társaságba menjen, élvezze a főiskolások arany életét. Volt azonban egy orvosi vizsgálaton, és elkérte a vérkép eredményét. Az ott olvasott számok jelentéséhez kutatást végzett az interneten, és azt a következtetést vonta le, hogy ő rákos! Hogy úgyanúgy jár, mint a nagybátyja, aki rákban halt meg.
Gabi elvesztette az életkedvét, nem hallgatott a szüleire, se a barátaira, még pszichológushoz is el kellett vinni, persze ő sem tudott rajta segíteni... A barátom hallott a noni gyümölcslé kedvező hatásairól, és úgy gondolja, ad a lányának, nem veszthet semmit vele. A hatás először nem jelentkezett, azoban egy hét után javulás jeleit kezdte észrevenni. 3 hét után ismét az egészséges fiatal vált Gabiból, és ismét élvezni tudta a fiatalok szabad életét.
Hallgatsd meg a történetét!
A természet titka...
Vajon mi lehet ebben a gyümölcsben, amely 2000 éves bizonyított története alapján fejti ki jótékony hatását Polinézia, Kína, India és más népek embereire, aki rendszeresen fogyasztják. Nyilván előjön Önben a hitetlenség, hiszen a messziről jött ember azt mond amit akar, főleg az internetről jött ember mond azt, amit akar...
Iratkozzon fel ingyenes hírlevélsorozatunkra, amelyből megismerheti a természet eme ajándékáról az igazságot - feketét - fehéret egyaránt.
Álljon itt egy táblázat, amely több, mint 24000 fogyasztóra mért hatást elemez:
| Betegség | Hány ember használta | Pozitívan nyilatkozóak %-ban |
|---|---|---|
| Depresszió | 781 | 77% |
| Stressz | 3273 | 71% |
| Cukorbetegség | 2434 | 91% |
| Szexuális aktivitás zavara | 1545 | 88% |
| Magas vérnyomás | 721 | 87% |
Csodaszer? Nyilvánvalóan nem. De a 100%-ban természetes anyagból készül Tahitian Noni gyümölcslé alkotóelemei együttesen úgy fejtik ki a hatásukat, hogy statisztikailag sok emberen segít.
Mennyit kell belőle meginni?
Mivel minden ember szervezete másképpen reagál, kísérletezni lehet vele. Kezdjen például reggel és este 2-2- evőkanállal, kisebb gyermekek esetén 1-1 evőkanállal. Ha a kívánt hatás nem jelentkezik elég hamar, akkor növelje a mennyiséget. Később, amikor az alkotóelemeket már elraktározta a szervezete, csökkentheti a mennyiséget. Hírlevelünkből részletesen olvashat az adagolásról is.
Mit kaphatok az ingyenes email-sorozattól?
Fontos információkat fognak tartalmazni azok az anyagok, amelyek néhány naponta landolnak majd a postafiókodban. Megismerheted a gyümölcs ókorig visszanyúló történetét, olvashatsz az összetevőiről, és milyen hatásuk van a szervezetedre, milyen betegségekre ill. szervi és nem testi bajokhoz nyújt segítséget, az ital szervezetre nyújott orvosilag alátámasztott hatásait elemezheted. Esetenként multimédiás (videók, hanganyagok) anyagokat is küldünk, amely színesebbé teszi ezt a nagyszerű információhalmazt, amelyet most ingyenesen biztosítunk Neked.
Addig is bátran kattints a linkre, engedd meg, hogy elküldhessük Neked ezeket az információkat!
Sikeres és Stresszmentes életet kíván:
Bossányi Zsolt
U.i.
Ha emlékszel még az oldal elején feltett kérdésre, hogy mennyibe kerül egy család havi egészségügyi kiadása átlagosan. Nos, a felmérések alapján Magyarországon a háztartások *15.000 Ft-ot költenek közvetlenül arra, hogy ismét egészségesek legyenek. Ebbe beletartozik a gyógyszerkiadás, étrendkiegészítők, orvosi hálapénz, vitaminok, stb. A közvetett kiadások nincsenek benne a statisztikában, mint például a munkakiesés, orvoshoz szaladgálás ideje, csökkent munkaképesség, stb., amely még egyszer ennyit tehet ki.
Sokkal jobb befektetés, ha ennek a pénznek egy részét az egészség megőrzésére költenénk.
Ennek a módját is megláthatod a hírlevelünkből.
* Forrás: Szinapszis Consulting Kft. prezentációja: "Mennyibe kerül az egészségünk?"